piątek, 2 stycznia 2015

Gdzie jest Shrek??? / Where is Shrek???

30-31 października 2014
30-31st October 2014

Witajcie w Albany, w którym 30 października 
byłam tylko przejazdem, 
ale do którego z radością wróciłam na początku listopada.
Welcome to Albany!
 I spent there only few hours on 30th October 
but I went back there in November!

W Albany czekałam na Basila (Servas) 
i czekając tradycyjnie pałętałam się po mieście 
(a to nowość!)
I kogo spotkałam na głównej ulicy? 
Glennys, u której mieszkałam w Perth... jaki ten świat... mały ;)
A popołudniu Basil zabrał mnie na występ młodych: 
In Albany I was waiting for Basil (Servas) and I went for a walk (what a surprise!).
And guss who I met there?
Glenys!!! My first host from Perth!
Yes, this world is so... small!
Then Basil took me to see "My war"... very interesting project!

My war - project

A skąd to całe zamieszanie dotyczące wojny?
Kiedy byłam w Albany/Denmark w Albany obchodzili 100 rocznicę wyruszenia konwoju, który uczestnczył w Pierwszej Wojny Światowej.
Tak, oni też w tym brali udział... 
Anzac to nazwa korpusu australisjko-nowozelandzkiego, który dzielnie walczył w I WŚ.
Dla wielu Albany było ostatnim australijskim miastem, które widzieli. 
But what was the main reason to celebrate the war?
When I was in Albany/Denmark they celebrated 100th anniversary when the first convoy set sail from Albany carrying Australian and New Zealand troops to the First World War.
Anzac = The Australian and New Zealand Army Corpes.
For many, Albany was the last place they had seen in Australia.  

 Welcome to Wetland Sculpture Project :)
 Bo sztukę można znaleźć wszędzie... zwłaszcza w Australii!
Jest tylko jedno, podstawowe pytanie!!!
Gdzie u diabła jest Shrek???
Because you can find art everywhere... especially in Australia!!!
There is only one thing I want to ask about...
Where the hell is Shrek???

Pozdrowienia dla Basila i Georgi :) :*
 Best wishes for Basil and Georgia :) :* 

Denmark to małe miasteczko, które w sezonie turystycznym 
zamienia się w kurort pełen ludzi.
Denmark is a small town which in tourist seasons 
changes in a town full of people! 

Ponieważ wszystko w Denmark jest naturalne i eko! 
Because everything in Denmar is organic!

 :) 

 Najwspanialsze w świecie...
The most beautiful in the world... 

 Jak wrócić do domu Basila z porannego spaceru...
How to go back to Basil's home from the morning walk...

... proponuję buszem!!! 
... let's take a bush track!!!

 Kocham Cię Oceanie Indyjski...
I love you Indian Ocean... 

 Pływaliśmy w jeziorze, gdzie woda była tak czarna, 
że nie było widać dna. Nigdzie!
A jej kolor, kiedy zanurzyło się głowę, 
był jak mocno zaparzona herbata.
Najpierw pomyślałam: a węże, krokodyle???
A potem: skoro Basil wchodzi, wchodzę za nim!!! 
We were swimming in a black lake.
So black as strong tea and it was impossible to see the ground.
Firstly I thought: Are there any crocodiles or snakes?
Secondly: If Basil swims, I'll do the same!

 Ja, Bella i Giorgia :)
Me, Bella and Giorgia :)

Ja, Bella i Basil :) 
Me, Bella and Basil :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz