piątek, 12 grudnia 2014

Nie, Australia nie jest malutka! / No, Australia isn't a small country!

20 października 2014
20th of October 2014

Ostatnie godziny w Sawtell / Coffs Harbour.
My last hours in Sawtell / Coffs Harbour.

Najpiękniejszy ogród w Sawtell :)
The most beautiful garden in Sawtell :) 

A tu kilka atrakcji dla nas Polaków czyli banany 
rosnące na drzewach, ananasy i awokado.
Some extra things for Polish people: banana trees, 
pineapple trees and avocado trees.

"Ooo, znowu ludzie!"
"Ohhh, people... again!"

"Matko, jak ja nienawidzę ludzi! Spadówa stąd!"
"I really hate people! Go away!"

"Dzień dobry, nazywam się Natalia... z kim mam przyjemność?"
"Good morning! My name is Natalia... and you?"

"Zacznijmy je ignorować! To same sobie pójdą!"
"Lets' start to ignore them! Then they'll go!"

"Mamo, mamooooo, siku mi się chce!"
"Mum, muuuuuuum, I want to go to the toilet!"

"Mam was dość! Spadam!"
"I hate you! I'm outta here!"

"Oooo, zdjęcia robią!"
"Ooooh, someone is taking photos!" 

"Ten profil mam lepszy!"
"Yeah, this side is better!"

Poranna toaleta...
Morning toilet... 

Mamusia kangur...
A Kangaroo mom...

... i jej maluch :)
... and her baby :) 

Tatuś kangur... skąd wiem, że to ojciec? 
Bo leży i nic nie robi ;-)
A Kangaroo dad... why I know that it is a male? 
Because HE is lying and doing nothing ;-)

Rodzina w komplecie :)
 A Kangaroo family :)

:D

"No to ustawmy się według wzrostu!!!! 
Franek, Krycha, Bolo, Lewy, a na końcu ta w zielonym!"
"Let's stand according to height: John, Bella, Jo, Miki
 and that lady in a green shirt!"

Nowy członek stada!
A new, green kangaroo in a pride!

:-) 

"Ostatnia fotka i spadamy, bo za gorąco!"
"Take the last photo and we'll be outta here - it's too hot!"

"Miło było Cię poznać Nat, do zobaczenia wkrótce!"
"It was nice to meet you Nat... see you soon!"

Niebieska meduza... lepiej na nią nie nadepnąć!
Blue jellyfish.. it's better not to step on it!

Pan Krab!
Mr Crab!

20 października wróciłam do Sydney... a w Sydney padało! Znowu!
20 października przyleciałam do Perth... w Perth nie padało!
Za lot Sydney - Perth zapłaciłam 146 dolarów i trwał on 5h!!! 

A w samolocie powrotnym do Sydney dostałam w prezencie imbir! W zamian za pogawędkę i karteczkę z cytatem :)

20th of October I went back to Sydney... and it was raining in Sydney!!! Again!
20th of October I arrived to Perth... it wasn't raining in Perth :D
I paid for a ticket 146 $ and spent on the plane 5h!!!

And on a plane to Sydney I got ginger from Becky :) 
We were talking the whole flight and I gave her small sheet of paper with a quote... and ginger was her gift for me! 

Dystans między wschodnim wybrzeżem a zachodnim 
wynosi "zaledwie" ok. 4'100 km!!! 
Nie, Australia nie jest malutka!
The distance between East Coast and WA 
is "only" about 4'100 km!
No, Australia isn't a small country!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz